بوگیر سطل زباله بیز

بوگیر سطل زباله بیز

تمیزی و نظافت در تمام دوره­ها دغدغه­ انسان‌ بوده و همواره برای آن تلاش فراوان کرده است. سطل زباله یکی از وسایلی است که همیشه در معرض میکروب­ها و زباله­ها قرار دارد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با گذشت زمان سطل زباله خانه بوی نامطلوبی گرفته باشد و باعث ناراحتی شما شود.

بوگیر سطل زباله بیز نانوسان یکی از محصولاتی می‌باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است و این مشکل را به راحتی می­تواند حل کند. با استفاده از این بوگیر، به راحتی از رشد باکتری، قارچ و میکروب جلوگیری می‌شود.

ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را به صورت مستقیم از کمپانی دکتر بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار داده‌ایم.

در ادامه مطلب به بررسی مشخصات بوگیر سطل زبالهاز محصولات نانوسان،مزایا، روش استفاده و … آن می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

قیمت و خرید بوگیر سطل زباله نانوسان
گندزدا و بوگیر سطل زباله فیتوسان Clean bin

نحوه مصرف

مقداری از محصول را داخل سطل زباله اسپری نمایید (مقدار محصول به حجم سطل زباله بستگی دارد) سپس درب سطل را بسته تا فرایند ضد عفونی انجام شود ، پس از چند دقیقه سطل زباله کاملا ضد عفونی و عاری از بوی نا مطبوع حاصل از مواد غذایی مانده در سطل زباله می‌گردد و از به وجود آمدن هر گونه کرم و حشره در سطل زباله جلوگیری خواهد کرد.

بوگیر سطل زباله نانوسان بیز ( PHYTO SUN ) چیست؟

بوگیر سلط زباله یه محصول چند کاره می باشد که علاوه بر از بین بردن بوی نامطبوع سطل زباله، آن را کاملا آنتی باکتریال و ضد عفونی می کند. این محصول بسیار با کیفیت می باشد و در ساخت آن از تکنولوژی نانو نیز استفاده شده است. تمامی مجوز ها و گواهی نامه های اروپایی را دارد و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد.
بوگیر سطل زباله نانوسان



مزایای بوگیر سطل زباله نانوسان :

    گند زدایی و ضد عفونی کنندگی سطل زباله
    از بین بردن کامل ، قارچها ، باکتریها ، ویروس و انواع میکروب ها
    از بین بردن بوی بد سطل زباله

قیمت بوگیر سطل زباله نانوسان در فروشگاه آقای بیز
از جمله عوامل موثر بر قیمت بوگیر سطل زباله نانوسان، می‌توان به حجم سفارشات ثبت شده از طرف شما اشاره کرد. به این منظور هرچقدر حجم سفارشات بیشتر باشد، تخفیفات ویژه لحاظ می‌شود.

اغلب سوالی که پرسیده می‌شود این است که چرا قیمت­ها در سایت­ها و فروشگاه­های مختلف متفاوت است؟

متاسفانه بعضی از افراد سودجو نمونه­های تقلبی و غیر اصلی را با قیمت­های متفاوت و بسیار گران‌تر به فروش می‌رسانند که باعث از بین رفتن اعتماد مردم شده‌اند.

ما در فروشگاه آقای بیز بوگیر سطل زباله نانوسان را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در دسترس مشتریان عزیز عرضه قرار داده‌ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: